El passat dissabte 2 de maig a la tarda vam celebrar la 3a Duplicada telemàtica de Scrabble en català on van participar-hi un total de 31 jugadors.

La campiona de la partida va ser na Maria Moll, amb 906 punts, un 85% d’efectivitat sobre la referència de 1061 punts, i un total de 9 jugades mestres. El segon classificat va ser en Miquel Sesé, amb 889 punts, una eficàcia del 84% i 8 jugades mestres. I al tercer lloc s’hi va situar na Maribel Servera, que va fer 876 punts, un 83% i 8 jugades mestres.

Al final de l’article podeu veure tots els resultats de la partida. Després de revisar-los no hi ha hagut cap diferència respecte la classificació que es va mostrar al final de la transmissió de la partida. Tot i així, si detecteu alguna errada, comuniqueu-nos-la i l’esmenarem.

Demanem disculpes pels problemes tècnics que hi va haver durant l’emissió, que van comportar la interrupció de la partida durant aproximadament 10 minuts, abans no es va tornar a normalitzar la situació.


Continguts

Inscriu-te a la 4a Duplicada telemàtica

El proper dissabte 23 de maig a les 17.30 hores jugarem la 4a Duplicada telemàtica de Scrabble en català, teniu més informació en aquesta pàgina i ja hem obert les inscripcions!


Vídeo de la partida

A sota podeu veure el vídeo retallat de la retransmissió de la partida. La durada total ha quedat en 1 hora i 36 minuts. Així doncs, qui vulgui pot jugar la partida com a entrenament per a futures partides duplicades (presencials o telemàtiques). Podeu anotar totes les vostres jugades en paper (aquí teniu el full de notació per a duplicades en PDF) i validar-les després amb l’Eliot, que és el programa que fem servir per dirigir les partides (aquí teniu un manual d’ús del programa). Us deixem el fitxer de la partida per facilitar-vos la tasca.


Tots els resultats

Tot seguit podeu desplegar la classificació definitiva i totes les jugades de cadascuna de les rondes de la partida, clicant als títols.


Teniu suggeriments?

Si teniu suggeriments o propostes per tal de millorar el desenvolupament de les partides duplicades en línia, podeu deixar-los als comentaris de sota.

Maria Moll guanya la 3a Duplicada telemàtica de Scrabble en català

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest web usa galetes pròpies i de tercers. Més informació...

La configuració de les galetes d'aquest web està definida per a "permetre galetes" i d'aquesta forma oferir-vos una millor experiència de navegació. Si continueu visitant aquest lloc web sense canviar-ne la configuració, accepteu l'ús de galetes per a proporcionar-vos una millor experiència possible de navegació. Si continueu utilitzant aquest lloc web sense necessitat de canviar la configuració de les galetes, o feu clic a "D'acord" de sota, aleshores esteu acceptant això.

Tanca